نصرتی:خوشحالم دوباره پرسپولیسی شدم
نصرتی:خوشحالم دوباره پرسپولیسی شدم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

محمد نصرتی پس ازعقد قرارداد با پرسپولیس در گفتگو با فارس اظهار داشت: بسیارخوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. من از این تیم خاطرات خوبی دارم و پس از صحبت‌هایی که امروز با کاشانی و استیلی داشتم به توافق رسیدم که یک سال درخدمت پرسپولیس باشم.

وی درپاسخ به این سؤال که چطور با داشتن قرارداد با استقلال راهی پرسپولیس شد، عنوان کرد: اولین نفری بودم که با استقلالی‌ها صحبت کردم و قرارداد داخلی بستم اما خود استقلالی‌ها بهتر می‌دانند که چرا من امروز این تصمیم را گرفتم.

نصرتی ادامه داد: امروز هم به باشگاه استقلال رفتم و با معاونان باشگاه و مظلومی صحبت کردم. آنها هم حق را به من دادند. البته مظلومی راحت این موضوع را نمی‌پذیرفت که جدا شوم اما وقتی به او گفتم به هیچ تعهدی عمل نشده حرفم را قبول کرد. من دست یا علی به فتح‌الله‌زاده داده بودم تا کار کنم اما این درست است که دو روز جواب تلفن‌هایم را ندهند؟ می‌توانستند جواب بدهند و بگویند پول نیست.

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل شخصی و خانوادگی نمی‌خواستم این فصل در تبریز باشم. در تهران هم دو تیم بیشتر نبود. آن زمان شرایط پرسپولیس طوری نبود که بخواهم به این تیم بروم و در نتیجه با استقلال صحبت کردم. از طرف دیگر از این سو و آن سو می‌شنیدم که استقلال همزمان در حال مذاکره با یک مدافع وسط دیگر است، چنین چیزی می‌شود؟ به استقلالی‌ها گفته بودم باید به قولی که به من دادند پایبند باشند

 

نصرتی در پایان گفت: از شما می‌پرسم به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش اگر جای من بودید چه کاری انجام می‌دادید؟ تصمیم گرفتم با پرسپولیسی‌ها که بعد از استقلال به من پیشنهاد دادند مذاکره کنم و خوشبختانه با این تیم به توافق رسیدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: